Welkom bij SportingClub Aad de Hoog

 image002  LERF  JBN  fitvak-perfect

SportingClub Aad de Hoog


SunVision zonnebank bij Aad de Hoog

Vergeet u niet de UV-bril te dragen voordat u onder de zonnebank gaat?  De bril kunt u vinden achter de bar.

Waarom?

  • Draag een speciale bril onder de zonnebank om je ogen tegen de UV-stralen te beschermen. De UV-straling kan je netvlies beschadigen. Kijk daarom ook nooit zonder bescherming in de brandende lampen.

zon1

Verplicht

UV-bril

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Onze SunVision zonnebank voldoet aan de hoogste kwaliteitsstandaards, zoals: CE, EMC, DARE en TUV. De kwaliteitsafdeling garandeert de betrouwbaarheid van onze producten en controleert elk deel van onze zonnebank. De SunVisionlijn van Alison staat garant voor uitzonderlijke bruiningsresultaten.

Overwinningstips

taart_bewerkt

Je lichaam is in energiebalans als je niet meer eet dan je verbruikt. En als je gewicht dan ook nog oké is, ben je goed bezig. Want wat je eet, moet je ook verbranden. Vergelijk je lichaam met een batterij: Hij loopt vol wanneer je eet en loopt leeg als je beweegt. Krijg je meer energie binnen dan je verbruikt, dan wordt je dikker.

10 tips

 

Tip 1: Ik ben regel matig de BOB. Daardoor ben ik populair, het scheelt heel veel calorieën en ik ben de volgende dag een stuk frisser!
Tip 2: Ik uit verveling eten? No way! Ik ga gewoon iets doen. Al is het maar even lopen.
Tip 3: Ik kijk uit voor de beruchte vier-uur-dip. Om die te verwijden neem ik een appel, ontbijtkoek of een kop extra sterke koffie. En soms is kauwgom of een pepermuntje al genoeg.
Tip 4: Ik haal niet te veel lekkers in huis want meestal eet ik die voorraden voor gasten zelf op.
Tip 5: Ik houd op feestjes afstand van de tafel met de lekkere snacks.
Tip 6: Ik zet bij een feestje, etentje of en avondje voetbal kijken ook altijd water klaar. Zo kan ik afwisselen. Bijvoorbeeld biertje, watertje, biertje.
Tip 7: Ik zeg gewoon: ‘Nee dank je, ik heb een balansdag. Dus vandaag geen taart voor mij.’ Dat is echt niet alleen voor vrouwen, maar ook voor sterke mannen.
Tip 8: Ik eet tijdens de hoofdmaaltijden veel groente en aardappelen, volkorenpasta of peulvruchten. Dat vult goed, waardoor ik minder snel ga snacken.
Tip 9: Ik neem mijn eigen lunch mee naam mijn werk. Zo kom ik minder snel in de verleiding om wat ongezonds te kopen.
Tip 10: Ik wacht niet te lang met eten, want met te veel honger ga ik echt enorm zitten schransen.

3 vuistregels voor je energiebalans:

  • 1: Eet volgens de schijf van vijf.
  • 2: Beweeg minstens een half uur per dag..
  • 3: Neem regelmatig een balansdag..
    Zeg NEE tegen verleidingen! Je hebt het zelf in de hand!
discusbeeld_small

De afgelopen jaren hebben heel wat onderzoeken laten zien dat krachttraining op een verantwoorde manier veel voordelen heeft voor de volksgezondheid en fitness. [meer]